BOXING @THEBEAT

Boxing @theBeat is een super leuke boks-workout van 50 minuten die toegankelijk en effectief is voor iedereen. Met Boxing @theBeat train je op muziek. Je werkt aan je coördinatie, kracht, conditie én je zelfvertrouwen! Met deze boks-workout verbruik je in korte tijd een groot aantal calorieën. Tijdens het boksen werken wij met elkaar, niet tegen elkaar en is er geen fysiek contact. Zelfs als je nog ooit hebt gebokst is Boxing @theBeat iets voor jou!

BOXING @THEBEAT

Stap vandaag nog in en meld je aan voor een GRATIS(*) introductieles BOXING @THE BEAT.

De voordelen van Boxing @theBeat

  • ontwikkel meer kracht met weerbaarheidstraining
  • het bevordert je lenigheid en flexibiliteit
  • door het roteren en indraaien maakt het je core sterk
  • werk aan je conditie door snelle combinaties
  • verbruik een maximaal aantal calorieën
  • train je coördinatie, kracht, snelheid, lenigheid en uithoudingsvermogen

Boxing @theBeat is:

  • boksles voor alle leeftijden
  • boksles op een stevige beat
  • boksles zonder fysiek contact
  • een workout voor lichaam en geest
  • cardio en kracht workout
  • dé boks-workout voor volwassenen die willen werken aan lichaam en geest onder begeleiding van gecertificeerde instructeurs

Opbouw workout

  • Warming Up, tijdens de warming up komen alle basistechnieken van het boksen aan bod en warm je de spieren op.
  • Discovery, je gaat de uitdaging van het samenwerken aan en leert de stoten zetten en opvangen.
  • Rumble, hier pas je de allereerste bokscombinaties toe op de stevige beat van de muziek.
  • Energy, nu richt jij je focus op snelheid, uithoudingsvermogen en conditie.
  • Power, fitness oefeningen om je spierkracht te vergroten.
  • Interval, snelle tempowisselingen en een interval boks workout.
  • Re-Act, het snelle reageren op je tegenstander waardoor jij maximaal moet focussen.
  • Challenge Track, je laatste boksuitdaging waarbij je nog een keer alles geeft.
  • Ab, hier haal je het maximale uit je core, buikspieren en lage rug door grondoefeningen.
  • Cooling Down, je ontspant je spieren en je hartslag gaat naar beneden.